Kariera

Zbroimy się
w kompetencje

Wybranym kandydatom
oferujemy:

Ciekawą i atrakcyjną pracę 

w firmie o ugruntowanej pozycji

Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji i osiąganych wyników w pracy

Przyjazną atmosferę w pracy

i szerokie kontakty zewnętrzne

Praca przy ciekawych projektach na rzecz obronności
Możliwości doskonalenia zawodowego i awansu
HR-owe dni otwarte dla pracowników

Zatrudnimy pracowników

Twój zakres obowiązków:

  • Wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu, w tym przygotowanie raportów, pism, prezentacji i analiz,
  • Prowadzenie rejestrów, ewidencji, zbiorów dokumentów organizacyjnych oraz wewnętrznych aktów normatywnych w Spółce,
  • Przygotowywanie projektów aktów prawa wewnętrznego Spółki, w tym regulaminów,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją działalności Spółki, a także jej archiwizowanie,
  • Dbałość o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy Zarządem, Radą Nadzorczą oraz komórkami organizacyjnymi Spółki,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Zarządu, w tym obsługa poczty elektronicznej.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe administracyjne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Biegła obsługa pakietu MS OFFICE (w tym obsługa spotkań w MS Teams),
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej w zakresieobowiązków powyżej wskazanych – minimum 2 lata,
  • Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych,
  • Umiejętność redagowania pism oraz innych regulacji na potrzeby Biura Zarządu,
  • Rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Wysoka kultura osobista.

 

To oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy,
  • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • Umowę o pracę,
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
  • Ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Twój zakres obowiązków:

  • zapewnienie wsparcia językowego podczas spotkań z klientami z zakresu języka niemieckiego i angielskiego,
  • bezpośrednia współpraca z klientami w zakresie ich obsługi,
  • tłumaczenie dokumentacji technicznej z języka niemieckiego i angielskiego na język polski,
  • inne prace wynikające z charakteru oferowanego stanowiska pracy.

 

Nasze wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego- potwierdzona certyfikatem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • doświadczenie w zakresie tłumaczeń technicznych z zakresu języka niemieckiego i angielskiego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • biegła obsługa komputera oraz MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, skrupulatność.

 

To oferujemy:

  • stabilne miejsce pracy;
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
  • umowę o pracę na pół etatu;
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą);
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Bieżąca konserwacja obiektu zakładu
  • Dokonywanie samokontroli wykonywanych prac
  • Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu
  • Wykonywanie robót ogólnobudowlanych (gipsowanie, tynkowanie, malowanie, układanie płytek gresowych i glazury,  paneli podłogowych, wykładzin, montaż sufitów podwieszanych, wiercenie otworów etc.)
  • Organizowanie pracy na stanowisku roboczym
  • Dbałość o wykonywanie prac na terenie zakładu zgodnie z przepisami BHP i P.Poż.
  • Współpraca z wydziałem administracji i utrzymaniem ruchu

 

Kompetencje, których szukamy:

  • Wykształcenie zawodowe lub średnie
  • Doświadczenie w zawodzie min. 5 lat (mile widziane)
  • Znajomość zagadnień z zakresu konserwacji obiektów i instalacji
  • Uprawnienia SEP – mile widziane
  • Praktyczna wiedza na temat procesów i zagadnień związanych z utrzymaniem budynku
  • Praktyczna umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej
  • Dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
  • Nagrodę kwartalną
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa Medicover sport, wczasy pod gruszą)
  • Przyjazną atmosferę pracy

Zakres zadań i odpowiedzialności:

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należała kompleksowa obsługa postępowań o udzielnie zamówienia publicznego, w tym:

  • przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań przetargowych;
  • przygotowywanie zapytań ofertowych, kalkulacji cenowych oraz ofert dla klientów;
  • sporządzanie i weryfikacja projektów umów i aneksów na potrzeby współpracy z klientami i kooperantami oraz związanych z nimi dokumentów;
  • tworzenie zamówień zakupu;
  • nadzór nad realizacją dostaw;
  • opracowywanie pozostałych dokumentów handlowych w zakresie kompetencji Sekcji Zakupów;
  • udział w wykonywaniu sprawozdań korporacyjnych.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • wykształcenia wyższego, mile widziane o profilu handlowym, prawnym, ekonomicznym,technicznym lub podobnym,
  • umiejętności przygotowywania dokumentów handlowych: przede wszystkim kalkulacji ofert oraz umów, dokumentów przetargowych,
  • doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze,
  • znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych i praktyczna umiejętność stosowania procedur przetargowych,
  • znajomości systemów zarządzania jakością ISO w obszarze zakupów,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office) ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • umiejętności pracy zespołowej;
  • prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • nagrodę kwartalną,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa Medicover sport, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Planowanie, konstruowanie, rozwój istniejących i nowych urządzeń oraz linii montażowych i produkcyjnych,
  • Rekomendacje i wprowadzanie nowych metod pracy i organizacji produkcji,
  • Nadzór techniczny nad kolejnymi fazami produkcji wyrobu/procesami produkcyjnymi i wsparcie pracowników Spółki w doborze materiałów, narzędzi i urządzeń.
  • Prowadzenie nadzoru nad aktualnością dokumentacji produkcyjnej oraz technicznej maszyn i urządzeń,
  • Analiza występujących problemów produkcyjnych, proponowanie i prowadzenie działań mających na celu ich rozwiązanie lub minimalizację wpływu na działania produkcyjne,
  • Przygotowanie dokumentacji procesowej zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie wymagań procesowych, jakościowych, technik i metod pracy,
  • Kształtowanie technologicznej dyscypliny pracy,
  • Nadzór nad kontrolą międzyoperacyjną,
  • Wsparcie wydziału produkcji w zakresie kwestii jakościowych, bezpieczeństwa, redukcji kosztów, optymalizacji i innych.

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie techniczne, średnie lub wyższe,
  • Kilkuletnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku w firmie produkcyjnej przy produkcji jednostkowej/małoseryjnej, w zakresie optymalizacji i usprawniania procesów, prowadzenia projektów produkcyjnych w międzynarodowym środowisku,
  • Mile widziana znajomość branży zbrojeniowej.
  • Znajomość oprogramowania MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
  • Asertywność, nastawienie na realizację zadań,
  • W związku z pracą przy wytwarzaniu i obrocie wyrobami koncesjonowanymi kandydat powinien dostarczyć:
    1. Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) - niekaralność  
    2. Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
    3. Orzeczenie psychologiczne jw.

 

To oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja zadań związanych z wykonywaniem audytu wewnętrznego w zakresie działalności zapewniająceji doradczej, prowadzonych w sposób niezależny
    i obiektywny, których celem jest przysporzenie wartości i usprawnienie działalności Spółki,
  • Określenie zasad funkcjonowania oraz dokonywanie oceny i analiz funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Spółce,
  • Kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych i po audytowych,
  • Nadzór nad wprowadzaniem rekomendacji poaudytowych,
  • Monitorowanie i wsparcie wdrażania rekomendacji,
  • Dokumentowanie wykonanych procedur audytowych,
  • Współpraca w ramach zespołu audytowego.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjata,
  • Posiadanie Certyfikatu CIA i CRMA,
  • Znajomość WSK,norm ISO oraz AQAP, metodologii Lean Manufacturing i Management, systemu 5S,
  • Doświadczenie min. 5 lat w branży związanej z produkcją na potrzeby wojska - mile widziane,
  • Znajomość przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości, prawa gospodarczego , handlowego, bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz przepisów branżowych w obszarze działalności Spółki,
  • Znajomość przepisów oraz regulacji z zakresu Compliance,
  • Posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mające na celu uzyskanie właściwego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • Umiejętności analityczne,
  • Efektywnie komunikowanie się z pracownikami na różnych szczeblach organizacji.

 

To oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy;
  • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
  • Umowę o pracę;
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą);
  • Ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Twój zakres obowiązków:

  • Analiza potrzeb rynkowych w zakresie produktów Spółki oraz przygotowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klienta,
  • Proaktywne działania w celu pozyskiwania klientów strategicznych dla Spółki,
  • Identyfikacja zapotrzebowania na wyroby i produkty Spółki w tym wsparcie klientów w zakresie koncesji wyrobu,
  • Kreatywne projektowanie nowych rozwiązań technicznych,
  • Wykonywanie koncepcji i projektów technicznych w ramach prowadzonych w Spółce projektów na potrzeby Sił Zbrojnych RP, MSWiA oraz klientów cywilnych.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Ukończone szkolenie i certyfikat za szkolenia z zakresu zarządzania projektami (tj. P2, ITIL, Scrum Master),
  • Doświadczenie w pracy w jednostkach wojskowych MON lub MSWiA,
  • 3 letnie doświadczenie w pracy przy zarządzaniu projektami technicznymi,
  • Znajomość przepisów w ramach stanowiska,
  • Umiejętności interpersonalne z zakresu zarządzania zespołem,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów,
  • Zdolność do samodzielnego działania,
  • Umiejętność pracy w grupie.

 

To oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy;
  • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
  • Umowę o pracę;
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą);
  • Ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • opracowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu organizacji i optymalizacji procesów zgodnie z ISO 9001:2015,
  • identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodologią Lean Manufacturing i Lean Management,
  • przygotowanie, prowadzenie i udział w pracach wdrożeniowych systemu 5S oraz innych elementów metodologii Lean Manufacturing,
  • prowadzenie i udział w audytach z zakresu 5S oraz ISO 9001; 2015,
  • usprawnianie systemu 5S, ocena i poprawa ergonomii pracy na stanowiskach pracy,
  • wdrażanie oraz monitorowanie działań/systemów usprawniających procesy operacyjne, tworzenie i usprawnianie standaryzacji pracy,
  • analiza procesów występujących w firmie oraz występujących w nich marnotrawstw,
  • nadzorowanie oraz aktualizacja dokumentacji związanej z Systemami Zarządzania,
  • weryfikacja założeń planowanych i podejmowanie działań mających na celu efektywniejszą realizację celów,
  • pomoc w optymalizacji procesów występujących w Spółce,
  • monitorowanie zmian w normach i regulacjach związanych z zarządzaniem, a także dostosowanie procedur,
  • inicjowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń i kursów mających podnosić efektywność.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość norm zarządzania jakością,
  • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia audytora wewnętrznego (mile widziane),
  • znajomość systemu 5S oraz Kaizen (min. znajomość podstaw),
  • umiejętność mapowania procesów,
  • znajomość metodologii Lean,
  • znajomość pakietu Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz zarządzania czasem,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem linku poniżej:

 

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Monitorowanie i raportowanie realizacji prowadzonych projektów w zakresie zgodności z umową,
  • Przygotowywanie i uzgadnianie harmonogramów projektów,
  • Zarządzanie i koordynacja procesów dostarczania powierzonych do realizacji projektów,
  • Odpowiedzialność za identyfikację ryzyka, monitorowanie i raportowanie ryzyka
    w projekcie,
  • Rekomendacje w zakresie rozwiązań strategicznych, ustalania priorytetów
    dla realizowanych zadań oraz wykorzystania zasobów,
  • Koordynacja w zakresie komunikacji z Klientami wewnętrznym i zewnętrznym
    w ramach prowadzonych projektów,
  • Udział w procesie negocjacji umów z perspektywy ich przyszłej realizacji w strukturze projektu,
  • Nadzór nad terminową i jakościową realizacją zadań zadeklarowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne,
  • Organizowanie spotkań z interesariuszami projektu, przeglądu projektów.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość metodologii zarządzania projektami,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
  • znajomość pakietu MS Office (w tym MS Project),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy, orientacja na szczegóły i rzetelność,
  • otwartość na nową wiedzę i doświadczenia.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy. 
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

Zadania:

  • Obsługa frezarek 5-osiowych oraz znajomość sterownika firmy OKUMA za sterowaniem: OSP-P300
  • Obsługa frezarek 3-osiowych oraz znajomość sterownika firmy Heidenhain Itnc 530.
  • Obsługa tokarek 3-osiowych oraz znajomość sterownika firmy OKUMA za sterowaniem: OSP-P300.
  • Dobra znajomość rysunku technicznego.
  • Dobór oprzyrządowania i przygotowanie maszyny do pracy, dobór parametrów obróbki.
  • Obsługa i wykonywanie prac na maszynach skrawających (tokarki, frezarki) konwencjonalnych, CNC zgodnie z dokumentacją wykonawczą.
  • Weryfikacja zgodności programu technologicznego (obróbczego) z dokumentacją techniczną.
  • Sprawdzenie poprawności wykonanego detalu na zgodność z dokumentacją techniczną.
  • Zgłoszenie uwag w zakresie poprawek do programu technologicznego i dokumentacji.
  • Posługiwanie się przyrządami pomiarowymi (suwmiarka, mikromierz, płytki wzorcowe).

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe,
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie obróbki skrawaniem i obsługi maszyn konwencjonalnych, CNC oraz czytania dokumentacji technicznej
  • Znajomość oprogramowania MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność i operatywność w działaniu,
  • Asertywność, nastawienie na realizację zadań,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji,
  • Pracę w ciekawych projektach oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań,
  • Pakiet medyczny,
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązki:

  • Wykonywanie projektów układów sterowania w oparciu o układy mikroprocesorowe i sterowniki PLC,
  • Wykonywanie aplikacji do sterowania i serwisu dla układów sterowania na platformę Windows, Linux lub na panele HMI,
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu koncepcji nowych wyrobów,
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu optymalizacji projektu,
  • Przygotowywanie koncepcji i analiz technicznych nowych wyrobów,
  • Opracowywanie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, dokumentacji technicznej wyrobu/zespołów,
  • Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej i dostosowanie jej do nowych rozwiązań technologicznych lub nowych wymagań,
  • Opracowywanie, w zakresie własnych kompetencji, wymagań technicznych na materiały potrzebne do produkcji skonstruowanych zespołów,
  • Opracowywanie instrukcji sprawdzania skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego i autorskiego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Wsparcie merytoryczne badań laboratoryjnych skonstruowanych wyrobów/zespołów oraz ocena wyników tych badań,
  • Ścisła współpraca z innymi konstruktorami oraz innymi pracownikami Spółki w trakcie realizacji powierzonych zadań,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: elektronika, automatyka przemysłowa lub pokrewne,
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej lub serwisu,
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie Altium Designer (lub podobny), AutoCad, znajomość Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność przygotowywania dokumentów w programach pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej,
  • Znajomość języków programowania C, C++, Delphi.
  • Znajomość programowania układów mikroprocesorowych, sterowników PLC i paneli HMI,
  • Znajomość projektowania instalacji alarmowych będzie dodatkowym atutem.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Pracowniczy Program Emerytalny i opiekę medyczną.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zadania:

  • zarządzanie (macierzowe) pracą zespołu konstrukcyjnego przypisanego do danego projektu (wyrobu) – w tym cotygodniowe przeglądy postępu prac konstrukcyjnych,
  • monitorowanie postępu prac zespołu konstrukcyjnego nad dokumentacją konstrukcyjną w oparciu o harmonogram projektu,
  • przygotowanie Konstrukcyjnego Wykazu Zespołów (KWZ) we współpracy z dedykowanym zespołem konstrukcyjnym dla danego projektu (wyrobu),
  • integrowanie informacji technicznej i zapewnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi domenami technicznymi,
  • nadzór we współpracy z Głównym Konstruktorem nad opracowaniem dokumentacji konstrukcyjnej na zgodność z wymaganiami zawartymi w umowie,
  • aktywne uczestnictwo w spotkaniach technicznych z kooperantami i Zamawiającym oraz przygotowywanie się do spotkań wraz niezbędnym wsparciem i uczestnictwem konstruktorów domenowych z zespołu projektowego,
  • współpraca z kooperantami w zakresie pozyskiwania i wymiany informacji technicznych niezbędnych do opracowania dokumentacji konstrukcyjnej,
  • ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu, zapewnienie wsparcia technicznego,
  • konsultacje i wsparcie techniczne na etapie produkcji i badań wyrobu,
  • definiowanie ryzyk projektowych związanych z opracowaniem dokumentacji konstrukcyjnej (np. w kontekście pozyskania informacji od kooperantów, możliwość spełnienia wymagań zawartych w umowie),
  • udział i prowadzenie szkoleń w zakresie technicznym wg swoich kompetencji dla użytkowników wyrobu końcowego,
  • zgłaszanie propozycji obsługi ryzyk w uzgodnieniu z zespołem konstrukcyjnym,
  • opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej w ramach realizowanego projektu.

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • wykształcenie lub certyfikacja (Prince2, PMI) w obszarze zarządzania i/lub zarządzania projektami- mile widziane,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w firmie o specjalizacji produkcyjnej (preferowana branża zbrojeniowa),
  • doświadczenie i wiedza w obszarze technicznym (mechanika, elektryka, elektronika, rozwiązania dziedziny ICT), w tym umiejętność pracy z rysunkiem technicznym,
  • znajomość oprogramowania AutoCad i Inventor/SolidWorks lub podobne,
  • kompetencje pozwalające na zarządzanie podległym zespołem,
  • język angielski na poziomie umożliwiającym pracę na konkretnych projektach (techniczny).
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zadania:

  • Wykonywanie obróbki ślusarskiej elementów złożonych kształtach i klasach dokładności określonych wg. dokumentacji technicznej.
  • Obsługa różnego typu maszyn i urządzeń np. nożyce gilotynowe, prasy, wiertarki, przecinarki, szlifierki kątowe, suwnicy.
  • Montaż i uruchomienie zespołów mechanicznych.
  • Zabudowa i adaptacja kabin kontenerowych.
  • Integracja kabin z pojazdem bazowym.
  • Wsparcie zadań logistycznych związanych z przebazowaniem wyrobów.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe,
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania obróbki ślusarskich oraz czytania dokumentacji technicznej/
  • Znajomość oprogramowania MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
  • Asertywność, nastawienie na realizację zadań.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji,
  • Pracę w ciekawych projektach oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań,
  • Pakiet medyczny,
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązki:

  • Wykonywanie dokumentacji technicznej dla instalacji zasilających obejmujących między innymi agregaty prądotwórcze, zasilacze awaryjne, zasilacze prądu stałego,
  • Wykonywanie dokumentacji technicznej rozdzielnic elektrycznych w aparatowniach łączności,
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu koncepcji nowych wyrobów,
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu optymalizacji projektu,
  • Przygotowywanie koncepcji i analiz technicznych nowych wyrobów,
  • Opracowywanie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, dokumentacji technicznej wyrobu/zespołów w zakresie zgodnym opracowaną koncepcją lub z potrzebami Zamawiającego,
  • Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej i dostosowanie jej do nowych rozwiązań technologicznych lub nowych wymagań Zamawiającego,
  • Opracowywanie, w zakresie własnych kompetencji, wymagań technicznych na materiały potrzebne do produkcji skonstruowanych zespołów,
  • Opracowywanie w wymaganych przypadkach instrukcji sprawdzania skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Wsparcie merytoryczne i ocena wyników badań laboratoryjnych skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Ścisła współpraca z innymi konstruktorami oraz innymi pracownikami Spółki w trakcie realizacji powierzonych zadań,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: elektrotechnika i pokrewne,
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej lub serwisu,
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie AutoCad, znajomość Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność przygotowywania dokumentów w programach pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Pracowniczy Program Emerytalny i opiekę medyczną.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązki:

  • Wykonywanie schematów ideowych dla instalacji systemowej i teleinformatycznej w kabinach łączności
  • Wykonywanie dokumentacji technicznej okablowania zasilania i systemowego,
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu koncepcji nowych wyrobów,
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu optymalizacji projektu,
  • Przygotowywanie koncepcji i analiz technicznych nowych wyrobów,
  • Opracowywanie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, dokumentacji technicznej wyrobu/zespołów,
  • Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej i dostosowanie jej do nowych rozwiązań technologicznych lub nowych wymagań,
  • Opracowywanie, w zakresie własnych kompetencji, wymagań technicznych na materiały potrzebne do produkcji skonstruowanych zespołów,
  • Opracowywanie instrukcji sprawdzania skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego i autorskiego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Wsparcie merytoryczne badań laboratoryjnych skonstruowanych wyrobów/zespołów oraz ocena wyników tych badań,
  • Ścisła współpraca z innymi konstruktorami oraz innymi pracownikami Spółki w trakcie realizacji powierzonych zadań,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenia wyższe, preferowane kierunki: elektronika, informatyka, telekomunikacja lub pokrewne,
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej lub serwisu,
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie AutoCad, znajomość Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność przygotowywania dokumentów w programach pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej,
  • Znajomość systemów łączności bezprzewodowej,
  • Znajomość projektowania i konfiguracji sieci komputerowych,
  • Znajomość projektowania instalacji alarmowych będzie dodatkowym atutem.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Pracowniczy Program Emerytalny i opiekę medyczną.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Twój zakres obowiązków:

  • Kreatywne projektowanie nowych rozwiązań technicznych w ramach prowadzonych zamówień na potrzeby Sił Zbrojnych RP, MSWiA oraz firm i instytucji cywilnych;
  • Opracowanie wstępnych koncepcji technicznych;
  • Przygotowanie danych technicznych do wyceny projektów;
  • Współpraca z podmiotami wojskowymi, uczelniami, a także firmami krajowymi i zagranicznymi w zakresie inżynierii systemów łączności i informatyki;
  • Identyfikacja problemów i aktywne poszukiwanie rozwiązań;
  • Bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją projektów;
  • Stały kontakt z klientami i wsparcie merytoryczne podczas procesu realizacji projektów;
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych doświadczeń;
  • Analizowanie uzyskanych wyników;
  • Aktywne szukanie współpracy z instytucjami naukowymi;

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Doświadczenie w prowadzeniu i nadzorowaniu projektów;
  • Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach wojskowych MON lub MSWiA;
  • Doświadczenie w prowadzeniu i nadzorowaniu projektów;
  • Znajomość aktualnych zasad i wytycznych dotyczących realizacji i rozliczania projektów;
  • Umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie;
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Mile widziany certyfikat w zakresie zarządzania projektami np. Agile, Prince 2.

 

To oferujemy:

  • Stabilne miejsce pracy;
  • Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
  • Umowę o pracę;
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą);
  • Ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zadania:

  • Przygotowywanie i montaż wiązek kablowych oraz podzespołów elektrycznych i elektronicznych wg dokumentacji wykonawczej,
  • Naprawy podzespołów elektrycznych i elektronicznych,
  • Montaż, uruchamianie i weryfikacja poprawności działania instalacji elektrycznych i systemowych w kontenerach,
  • Współpraca z innymi działami Spółki, np. kontrola jakości, dział konstrukcyjno-technologiczny.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe,
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie wytwarzania zespołów elektrycznych, wiązek kablowych, montażu gotowych wyrobów,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • Znajomość oprogramowania MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
  • Asertywność, nastawienie na realizację zadań.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji,
  • Pracę w ciekawych projektach oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań,
  • Pakiet medyczny,
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS w tym wczasy pod gruszą, karta sportowa Medicover Sport),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?

Dodaj swój profil do bazy Wojskowych Zakładów Łączności Nr 1 S.A.

Klauzule

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”, proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w WZŁ Nr 1 S.A. oraz klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przedstawione klauzule podpisane należy załączyć do CV.

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO” informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym (kod 05-130), zwane dalej „WZŁ Nr1 S.A”, „Administratorem”.
2. Osobą odpowiedzialną za prawidłowość przetwarzania danych w WZŁ Nr 1 S.A. jest Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iodo@wzl1.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
4. W przypadku wyrażenia dodatkowej i dobrowolnej zgody, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach przyszłych rekrutacji prowadzonych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. a i f RODO tj. zgoda oraz realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
5. W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia.
6. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych do zakończenia procesu rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody, a przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą przetwarzane przez jeden rok lub do momentu cofnięcia zgody.
7. Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo przenoszenia danych.
8. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Informujemy, że odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w procesie rekrutacji.
I10. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
11. Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
12. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-mail: iodo@wzl1.com.pl.

Współpracujemy z uczelniami wyższymi,
ze studentami 3-ego ,4-ego i 5-ego roku na kierunkach bezpieczeństwo,
informatyka oraz kierunki inżynieryjno – techniczne.

Benefity

Prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin
Pracowniczy program emerytalny
Premie i dodatki
Szkolenia i kursy
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Bony świąteczne
Ubezpieczenie na życie